sobota, 17 marca 2012

Słuchawki.

Mam dla Was newsa. :) Otóż wygrałam w pewnym konkursie na najlepszy blog. :D 
Jeszcze raz dziękuje wszystkim, który na mnie głosowali. Może to nie jest nic wielkiego, nie miałam dużo przeciwników itp., ale jednak to dla mnie wyróżnienie. 


Oto dyplom : 



A teraz przechodzimy do tematu dzisiejszego postu czyli słuchawki.

Muzyka jest dla mnie całym światem, gdy jej słucham 'odlatuję' do swojego własnego, lepszego świata.
Więc łatwo się domyślić, że to coś co kocham. :)

Na początek kilka zdjęć par - niestety więcej nie znalazłam  :( 







'
Dziewczyny :





Chłopcy :





 Mały dodatek:

Miłego i słonecznego weekendu :)

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się ; **
    I ♥ music . < 3 ; DD

    Pozdroo . ; * :D xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podobają takie wielkie słuchawki :D kolorowe, wzorzyste :) sama niedawno miałam o tym posta :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ja też kocham muzykę!!! A co do zdjęć wszystkie są super.
    Ja dużych słuchawek nie mam, ponieważ nigdy nie mogę się na jedne zdecydować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja też uwielbiam słuchać muzyki przez słuchawki... w swoim życiu już wiele par miałam, a teraz postanowiłam przejść na bezprzewodowe https://www.oleole.pl/sluchawki,g!sluchawki-bezprzewodowe.bhtml . Zależy mi nie tylko na jakości dźwięku, ale też komforcie podczas słuchania

    OdpowiedzUsuń