poniedziałek, 12 marca 2012

Fajerwerki.

Witajcie ! Wróciłam do żywych :D
Wiem, że długo mnie nie było, ale obiecuję się poprawić :)

Ale tak dla zasady - przeszłam w konkursie na blog przez eliminację :)

Teraz bardzo zależy mi na Waszych głosach. Proszę, to kilka sekund a możliwość promowania mojego bloga.
http://my-sweet-animals-pl.blogspot.com/   - wystarczy zjechać nieco niżej, po prawej stronie znajduje się ankieta i zagłosować na "Kessa". :)

A teraz przejdźmy do zdjęć.

Kto nie lubi sylwestra? A co jest w tym dniu najlepsze? Oczywiście fajerwerki. :)

Enjoy!













Proszę o komentowanie, chociaż teraz bardziej zależy mi na głosowaniu ;)

5 komentarzy:

  1. Zagłosowałam <3
    Fajerwerki , aż sie sylwek przypomina ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecie najlepsze <33 + Zagłosowałam. Dzisiaj mi się nawet śnił sylwester :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję oczywiiście ; DD
    Jak zwykle świetnee . < 3
    ;d ; **

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... przez jakąś chwilę zastanawiałam się napisać. Nie będę ci tu wygłaszać moich tradycyjnych mów. Wiesz, zdaję sobie sprawę, że każdy powinien robić to co lubi. Oczywiście. Nie jestem na tyle chamska, by prosto od tak powiedzieć, że to jest nudne, bo się tym nie interesuje. Na takie blogi naturalnie nie wchodzę. Odwiedzam blogi o modzie, bo chciałabym się czegoś nauczyć, a jeśli ktoś chce kogoś czegoś nauczyć, to nie powinien dawać jakiegoś zdjęcia i pisać: 'Zaiste oczko". Czy to mnie czegoś nauczyło? No raczej nie. A co do ciebie. Nie przyczepiam się do błędów ortograficznych i stylistycznych, bo sama je bardzo często popełniam. Czasem przed oddaniem wypracowania do sprawdzenia dla nauczycielki, wpierw pokazuje je dla koleżanki, która sprawdza moje błędy. Na prawdę, piszę notki z słownikiem ortograficznym. Do twojego bloga, nie będę się przyczepiać. Nie mam do czego. Nie mówię, że blogi ze zdjęciami są nudne. Jeśli ktoś umie zainteresować ludzi tymi zdjęciami, dodając swój jakiś uniwersalny komentarz, to jest spoko. Dla mnie może być. Twojego drugiego bloga na razie nie będę odwiedzać. Jakoś ostatnio nie chce mi się czytać opowiadań. Nawet sama stanęłam w pisaniu, bo nie mam do tego siły. To chyba tyle z mojej gadki.
    Żegnam i pozdrawiam
    Shuu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wprost kocham Sylwestra. Te piękne widoki:)
    A... No i jeszcze proszę żebyś nie pisała przy każdym komentarzu "Zapraszam do mnie" To jest denerwujące:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń