piątek, 24 lutego 2012

Zjeżdżalnia.

Heej :D Dzisiaj jestem w dobrym humorze, więc będzie coś fajnego :)


A mianowicie - zjeżdżalnie.


Każdy pamięta place zabaw, bo kto nie chodził. 
Tu mamy taką zmodyfikowaną wersję :


Hahahah takiego czegoś nie było, nie? xD

No, ale że ja wolę od zwykłych rzeczy te niezwykłe, to dzisiaj będą wodne zjeżdżalnie!



Ok, ta nie jest wodna, pewnie już znacie tego chomiczka. :) Ja mu współczuję, może zaciągnie się ze mną na dietę?



Śliczne niebo, nie sądzicie? Akurat na zjeżdżanie ;D








Muszę się pochwalić, bo by nie było. To zdjęcie wyżej - byłam na czymś takim. Jak chodziłam po Disneylandzie (nie wiem czy tak to się piszę).  Świetna zabawa ! :D




Tak.. to rower ♥



Nie wiem co mnie dzisiaj wzięło, żeby komentować większość zdjęć, mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadzało ^^ 
Zwiększyła się ilość obserwujących, więc liczę na komentarze ;)


9 komentarzy:

  1. hehe, fajny blog:D uwielbiam zjeżdżalnie:D:))
    Zapraszam do mnie: http://niebieskook97.mylog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. mom please , please , pleasee ! ♥
    chce na tym wszystkiim , no może oprócz roweru , chyba bym sie nie odważyła : D
    ale zajebiste < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i w ogóle fajne tło :D super !


    Polecę twój blog na moim :D Proszę odwdzięcz się tym samym dla mnie :D a i zapraszam do czytania moich notek :D http://www.niezakochajsie.e-blogi.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjeżdżalnie wymiatają pamiętam jak w dzieciństwie z koleżankami się tak świetnie bawiłyśmy na placu zabaw.!Dziękuje przypomniałaś mi stare dobre czasy.!Świetny blog pisz ,pisz bd czytać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega blog ! ;3 Świetnie się czyta ;*. I te zjeżdżalnie ! mmm ;d Chomcio jest najlepszy ;D
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do sb ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog wejdź do mnie! ;D skinnylove.bloog.pl
    Ej te zjeżdżalnie są meeeega!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale bym sobie pozjezdzala, a i dzieki za radu do mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowe zdjęcia. Zawsze jak jestem na wakacjach to takie tam są. Mam nadzieję, że w Kairze też takie będą:)

    OdpowiedzUsuń