wtorek, 14 lutego 2012

Walentynki. ♥

Ostatni post był wczoraj. Komentarzy było znowu tylko 3, w tym jeden od osoby anonimowej. :( Ale co zrobić. Znowu zastanawiam się czy powadzić go dalej. Jest 12 osób obserwujących, a komentują ze 3.

Dlatego, ten post dedykuję
'Kiss, Ciara ♥'

Ona zawsze komentuję, niech wie jak wdzięczna jestem za to. :) 

No i to tyle. Zapraszam do oglądania.

Enjoy :}









                                     
                                     






Mam nadzieję, że się podoba.

WSZYSTKIM (TYM ZAKOCHANYM I TYM NIE) ŻYCZĘ MIŁYCH WALENTYNEK !!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

10 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje! Wchodzę na twojego bloga, ponieważ naprawdę mi się podoba i będę to robić dalej do puki będziesz go prowadzić. :)

    Wszystko mi się podoba, a jakie kwiaty dostała ta dziewczyna na 3 zdjęciu... piękne ♥

    Pozdrawiam i życzę miłych walentynek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten blog i będę na niego zaglądać. Najlepszego z okazji walentynek ;*
    Zapraszam też do mnie http://pushyourselftochange.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie walentynki to zwykły dzień. :P Mam nadzieję, że będzie kiedyś inaczej.:)) A co do bloga to prowadź go dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę Walentynek ! ; D
    Bloga pisz dalej ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog
    i super obrazki
    obserwujemy ..?
    zapraszam także na rozdanie
    w zakładce ,,rozdania ''
    i na zalogowanie się w top liście gdzie możesz reklamować bloga :)
    http://reklamujblog.toplista.pl/
    Zapraszam .!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój blog też nie bije rekordów popularności, ale go lubię :> Zapraszam na niego - tiruraru.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog. Obserwujemy ?
    Zapraszam do mnie:
    www.czarna-rock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia < 3
    + Obserwuję ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie lubię Walentynek:( Głupie święto. Chociaż pewnie ten pogląd się zmieni:)

    OdpowiedzUsuń